HABR VE FOTO:OKTAY YA NIK
Bursa’da gece yarısı yaşanan olayda bir kadın, köprü üzerinde intihar girişiminde bulundu. Vatandaşların dikkati sayesinde olası bir facia son anda önlendi.
Olay, saat 04.00 sıralarında Bursa’nın Osmangazi ilçesinde bulunan Kent Meydanı’nda meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, henüz bilinmeyen bir nedenle köprünün üzerine çıkan kadın intihar girişiminde bulundu.
Durumu fark eden vatandaşlar hemen müdahale ederek kadını ikna etmeye çalıştı. Vatandaşların çabası sonucu kadın bulunduğu yerden güvenli şekilde indirildi.
İhbar üzerine olay yerine Bursa İtfaiyesi, 112 Acil Sağlık ekipleri ve polis sevk edildi. Sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından kadının sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi. Kadın, tedbir amaçlı olarak ambulansla Çekirge Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.

