Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

HİSAR ARKEOPARK ÜCRETSİZ OLACAK

Osmangazi Belediyesi Mart ayı meclis toplantısında Hisar Mahallesi’nde hayata geçirilen Hisar Arkeopark Projesi ile ilgili önemli bir karar alındı. Projenin adının “Hisar Arkeopark” olması ve ziyaretlerin ücretsiz yapılması önerisi mecliste oy birliğiyle kabul edildi.

Osmangazi Belediyesi Mart ayı meclis toplantısında Hisar Mahallesi'nde hayata geçirilen

Osmangazi Belediyesi Mart ayı meclis toplantısı, Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın başkanlığında gerçekleştirildi. Toplantıda ilçeyi ilgilendiren çeşitli gündem maddeleri görüşülürken, Hisar Mahallesi’nde hayata geçirilen tarihi proje meclisin öne çıkan başlıklarından biri oldu.

“HİSAR ARKEOPARK” İSMİ MECLİSTEN GEÇTİ

Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Müdürlüğü tarafından meclise sunulan yazıda; Hisar Mahallesi’nde yer alan, içerisinde antik dönem yapı ve eserleri ile mozaiklerin bulunduğu yeni projeye “Hisar Arkeopark” isminin verilmesi önerildi.

Aynı yazıda, kültürel mirasın korunması ve toplumun her kesiminin bu mirasa erişimini kolaylaştırmak amacıyla Hisar Arkeopark ziyaretlerinin ücretsiz olması da teklif edildi.

Yapılan oylamada öneri oy birliği ile kabul edildi.