Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

KANARYA AVRUPA’YA VEDA ETTİ

Temsilcimiz Fenerbahçe, UEFA Avrupa Ligi’nde son 16 play-off turu rövanş maçında deplasmanda Nottingham Forest ile kozlarını paylaştı.

Temsilcimiz Fenerbahçe, UEFA Avrupa Ligi'nde son 16 play-off turu rövanş

Temsilcimiz Fenerbahçe, UEFA Avrupa Ligi’nde son 16 play-off turu rövanş maçında deplasmanda Nottingham Forest ile kozlarını paylaştı. Kanarya ilk maçtan sahasında 3-0’lık skorla mağlup ayrılmıştı. Sarı-lacivertliler deplasmanda oynadığı ikinci mücadeleden 2-1’lik skorla galip ayrıldı. Tedesco’nun öğrencileri kazanmasına rağmen turu geçemedi ve Avrupa’ya veda etti.